luni, 6 februarie 2012

+ 1 ;)

            A trecut  înca un an.Nu a fost unul dintre cele mai uşori....problemele le`am sorbit din plin,totuşi a fost unul prosper .Am şi dovedit să fac  cîteva concluzii importante....deci:
            1) Nu încerca să vezi apropiatul într`un străin,şi străinul într`un apropiat!
            2) "TE IUBESC"-ul nu înseamna nimic ,dacă nu este succedat de fapte!
            3) Nu privi trădarea ca o lovitură a sorţii, ci ca o metodă de depaşire a momentelor neplăcute!
            4) Nu ţine pe cel ce priveşte în depărtare,fiind lingă tine!
                          Iar în tot asta exista o valoare  cu mult mai profundă.Sensul nu e de a vedea zîmbete false şi felicitări cu un gust linguşitor,ci de a`i vedea pe acei  ce te iubesc cu adevarat ...necătînd la fapte sau cuvinte.
        Doar cîte o dată viaţa imi ofera limonadă.Ridindu`mi fruntea încerc să i`o întorc, dar mă lupt cu aerul.
                  Dar tu "pacoste mica" spune`mi ca va fi bine ,ca şi înainte! Şterge`mi încet lacrima şi întinde`mi un surîs dulce pe faţă .Dar unde eşti? Privesc in părţi ,şi vad doar două oceane clipind în indiferenţă . Mă omoară orgoliul propriu,paşesc...dar mă lovesc de gardul construit din egoismul nostru.
               +1 ....Plusul măreşte responsabilitatea ,impune maturitatea, mă pune  faţă în faţă cu numeroase decizii,solicită mulţi paşi bine gîndiţi..........Există şi un minus,plusul doboară copilu din mine :(

                Un imens mulţumesc celor care m`au sustinut şi mi`au fost alaturi!Va ador pe toti  ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu