joi, 22 decembrie 2011

ZA - ZA - ZU

      Privesc...Priveşte`mă ,m`am schimbat ,de fapt, tu erai acel ce ma împins spre mişcare. Mi`ai întins mîna şi am înţeles ce înseamna a iubi,apoi am gustat cîte puţin din prostie ,regret şi în final amărăciune.
          Mult timp s`a scurs ,însa sentimentul s `a conservat în mine închizîndu`mi calea viitorului.
          Era ZA -ZA- ZU , si eu un pălăvrăgitor continuu am muţit ,gustînd doar mici porţii de aer dintr`o atmosferă post senină.
           Era şi un minus al meu, dar greşelile ne fac într`adevăr mai puternici.Nu era nevoie de ceva mai mult,pentru a intelege ce simt.
           Probabil ,acum nu aş schimba nimic...sau poate.......
           Dragostea a ramas în trecut ,iar dacă înainte doream înapoi în viitor,acum aş da totul  pentru a mă reîntoarce în trecut.
          Dragostea? Nu`mi pasă , am lăsat `o  undeva pe pagina 4. I`am găsit  un loc ideal între pierdere şi perspectivă,la răscrucea dintre drumuri.
          Am scăpat  `o acolo fără vreun sentiment dezolant .A devenit o stare netulburata ,doar cite o dată apare ZA- ZA-ZU  .Îmi iese de minune să`l sting cu dezinteres ,reamintindu`mi ca suntem 2  uniti in nepăsare şi plictiseală.Senzaţia a rămas ca o pată a destinului ,ştearsă şi reînoită în negura serii .Privesc şi observ poate ceea ce doresc sa vad,dar poate şi  aceea ce e in realitate.

                   * ZA - ZA - ZU <=> fluturaşi in burta :)


 
M`ai învaţat sa spun "perfect "atunci cind e simplu "bine ".....am avut de cîştigat mult din această lecţie  ,de aceea iti spun multumesc <3 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu