joi, 8 decembrie 2011

Rumegătul amintirilor

             

         Nu imi plac limitele ,detest poziţiile bine aranjate sau regulile .

                 "EU"  sunt eu "Tu" esti tu  ,restul sunt ei .

                Suna ca in epoca de piatra ,insa pronumele ăsta simplu ascunde mai mult decît ne `am imagina noi.
           Si unde s`a pierdut sinceritatea .....valoarea acesteia sa subţiat in secole. De fapt, te iubescurile sunt scuipate la orice cuplare prost gindita ,astfel şterbesc din sensul propriu al cuvintelor.
            Istoria mea continua ,iar a noastra se sfîrşeşte atunci ,cînd luna a devenit imprevizibila înghiţînd soarele ,in clipele cele mai durute si cele mai neutre din viata mea de ATUNCI.
           Prea apasator sa fie adevar,iar degetele care bateau un ritm bine invatat ...rasunau ca niste castaniete antice............care îşi numara secundele de plecare.
                          Subconştient pronunţăm cuvintele care se materializeaza .............dar deacum "pentru ultima data :("

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu