vineri, 14 octombrie 2011

....... O armonie graţioasa şi un freamat de vreascuri depărtat




             Ciudat totuşi ,dar cît e de plăcut sa te simţi liber,dar în acelaşi timp necesar,cu o mască de străin însă prieten.
          În capul  meu răsare o muzica calmă la pian cind intorcîndu` mă  brusc prind atitea priviri timide.............rămîn smintită  de cinismul si aroganţa ce se varsă  din smeritele guri la care le e şi locul numai la casa de nebuni.

        Astazi numai am realizat  un lucru care apare zi- de- zi în nişte scene obscene. Desfrîul mişcării a cuvintelor proprii a rămas mut.

          Am dat buzna in realitate ,şi cu monoclul ochiului verde  am observat ca în universul ăsta plin de reprize romantice,evenimente tragice ,în care sunt EU  , EU  şi iaraşi EU........sunt singura ,dar straniu atît de fericita .Sunt un ctitor a libertăţii mele, iar cel ce încerca şă mi`o acapareze din nefericire rămîne dupa marginea a vasului vieţii ......ce pleacă intr`o croazieră  depărtată,fără nici un colac de salvare sau o şansă de întoarcere  .Nu`mi  place acesta ,dar paronoia dată mia insuflat`o dezamăgirea apropiaţilor  şi lacrimile lustruite ce le priveam nedumerită, incremenită  pentru că nu înţelegeam ce simt cu adevărat.
       Sunt abstractizată de la viaţă ,într`o măsură oarecare ,deoarece am rămas un copil infantil care crede in dragoste ,MOŞ CRĂCIUN   şi alte banalităţi pe care alţii  le privesc  zîmbind ,dar totuşi primitor şi cald.
 Îmi ascult inima ,ea strigă spre  o schimbare ,  iar   cugetul  tace  si aşteaptă  un nou imbold pentru a ieşi din labirintul ăsta greţos in care locuiesc deacum mult mult timp !
        TE`AM AŞTEPTAT DAR N`AI VENIT.................


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu