luni, 31 decembrie 2012

La multi ani...în ceaţă :D


Desi suntem in ajunul Anului Nou,si noaptea aceasta o sa ma bucur ca un copil dolofan admirind focurile de artificii de peste geam,mincind olivie si sarmale ….e ca o regula ca toti sa se scalde in atmosfera de sarbatoare ,nu neg,o iubesc mult,dar intr`o masura oarecare, partial.Si o fac regulat ,cam 3-5 ani la rind.
   Doar acum am inteles adevaratul  raspuns ,la intrebarea “De ce imi sunt injumatăţite sarbatorile?!”.Raspuns: e Internetul ,el imi ronţăie zilele de nastere,craciunul ,anul nou,el mininca relatiile si distruge clipele cele mai fericite.
    Acest pitic cu organe genitale gigantice(cer scuze), se pişă pe noi ,iar noi de placere inchidem ochii si desfacem palmele. Imi inchipui mutriţa ce o aveti acum ,dar reamintiţivă ce sarbatoare ati petrecut-o in lipsa “penisului”asta. 
   Bat curantele,se deschide sampania ,se pun dorintele si TADAM…..paneslasi ,postari pe perete “la multi ani” de la care deacum ti`e greata ,poze cu brazi,cu mincaruri…check-in-uri de genu”Eu cu bratuha la sauna”…hai reamintiti`va pe toate.
     Si acum imi mai  puteti reprosa ceva,nu!
    Anul 2013 ,am decis sa fie altfel ,am infasurat calculatorul cu lipici , l`am pus in cutii si l`am ascuns. Nu voi permite piticului asta sa isi faca “treaba”pe mine.
 
   Deci, va urez, un nou an bun ,nu ma voi intinde in felicitari lungi si banale,caci oricum o sa aveti oportunitatea de a le asculta la 12 noaptea de la noul presedinte. Domnul  o sa ne promita ca la anul o sa faca ,la fel de multe nimicuri ,ca si in acesta , ca o sa avem o viata mai buna( asemanatoare cu cea din acest an) , o sa`i  ascultam povestea , o sa dam sampania peste git…coniacul,wisky,vodddk….cea
ţă......multa ceaţă ......
 2013
sa`l incepeti cu dreptul,dragii mei,in ceata :D :*
   MULTA SANATATE SI BUCURII MONDENE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu