vineri, 30 martie 2012

Ochii mei de astăzi!

    Mergeam încet ,cu ochii aplecaţi,alegeam paşii mărunţi şi număram picăturile .Ele se scurgeau  lin din cerul transparent ,acoperit de o foaie albastră ,care parcă cădea pe oraşul înecat în tăcere.
     Aerul rece îmi muşca degetele ,vîntul îmi zgîria faţa,frigul se strecura în adîncimea gîndurilor mele.
  Dar privirea schimbase totul. Verdele ăsta imaculat şi ochii lui ii  voi recunoaşte dintr-o mie! Ei m-au îmbrăţişat domol,lăsînd o amprentă plăcuta în subconştiinţa mea! Şi deacum ploaia nu mai conta,nu mai conta nici paltonul ce înghiţea picaturile sărate ,şi nu mă mai interesau nici maşinile ce mergeau in vitează,şi nici gîndurile ce violent se zbăteau între palmele mele,şi nici promisiunile ce mi le`am dat, nici drumul lung  sau amintirile ce le trageam in valiza din urma mea!
     Era prioritară doar căldura şi fluturaşii ce se încălceau în mii şi mii de idei...
        E putin? Nu!!!  ......e nedumerit de mult
   
P.S. ascultati piesa si intrati in esentza cuvintelor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu