luni, 31 octombrie 2011

Concluzii !


            Sfîrşitul lui Octombrie …….31 de zile în care am avut de pierdut , de cîştigat ,am învăţat să preţuiesc pe cei care sunt adevaraţi,şi  să uit pe cei care au trădat, şi să`l uit .  Am aprobat noi tentative de trecere peste puntea  pe care stă înscăunată durerea.
        Cu un gest pedant am distrus amintirile ,care rămîneau ca nişte idei luminoase in mintea mea.
        Recapitulînd acestă luna,inţeleg că trăiam doar pe jumătate...cealaltă stătea ascunsă undeva departe ,…unde zîmbetul nu înseamnă bunele relaţii între persoane ,ci o ascunsă jignire cu un tăiş ascuţit  care doreşte să `ţi pricinuiască  durere.          În mijlocul toamnei aşteptam o altfel de rotire a evenimentelor.
         Doream o explozie de bucurie ,fericire ,lacrimi ,cugetări ,revederi,îmbrăţişări ,uitări  înecate într`o pustietate a plăcerii .
              Şi nu e cauza să regret ,ci să mă învinovăţesc de cuvintele ca le alegeam cu  grija ,de parcă le`aş fi sortat in palmă.
             Am rămas absentă,inertă,lustruind cu ceara unei lumînări primăvăratice îngheţul din mine.Indiferenţa care am demonstrat`o merită  a fi dusa la o ghilotină.
            Era linişte,prea multă linişte si imperfecţiune pentru a o numi ideală.O lume a lungelor promenade şi a năprsnicelor uitări.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu